آموزش زبان انگلیسی

آموزش صد در صد تضمینی آیلتس(IELTS) ،تافل(TOEFL)،و جی آر ایی(GRE) ضمن عقد قرار داد

آموزش زبان انگلیسی

آموزش صد در صد تضمینی آیلتس(IELTS) ،تافل(TOEFL)،و جی آر ایی(GRE) ضمن عقد قرار داد

آموزش صد در صد تضمینی آیلتس(IELTS) ،تافل(TOEFL)،و جی آر ایی(GRE) ضمن عقد قرار داد رسمی .استرداد کل وجه پرداختی در صورت عدم آموختن شما،از مبتدی تا پیشرفته . 15 سال سابقه تدریس در اقصی نقاط کشور و امروز در اصفهان در خدمت هموطنان عزیز .پرداختن شش ماه تا یک سال زمان برای آموختن حرفه ای زبان.یکبار برای همیشه.روی سخن ما با آنهایی است که راه های زیادی را برای آموختن پیموده اند.آنهایی که تشنه آموختن اند

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

نصب سنگ نما با ماسه و سیماننصب سنگ نما با ماسه و سیمان یک روش سنتی است که در آن از ملات (دوغاب) ماسه سیمان استفاده میشود.

در این روش ابتدا سنگ در اندازه موردنظر توسط قلابی از میلگرد (معمولاً نمره 6 ) که به حالت نیم‌دایره خم داده‌شده در محل خود به‌صورت شاقول و تراز قرارگرفته و سپس فاصله بین سنگ و دیوار که 2 تا 3 سانتی‌متر می‌باشد به‌وسیله دوغاب ماسه و سیمان به عیار سیمان 400 کیلوگرم در مترمکعب برمی‌گردد.

در میان مطالعه این مطلب فراموش نکنید که سنگ فروشی در اصفهان این خدمات را برای شما انجام میدهد

با خشک شدن دوغاب و ایجاد چسبندگی بین سنگ و دوغاب و دیوار، سنگ به‌ صورت ثابت در محل خود قرار می‌گیرد و به همین ترتیب سنگ‌ها رگ به رگ روی‌ هم قرار می‌گیرند. همچنین در برخی موارد برای چسباندن سنگ‌های مصنوعی از ملات‌های آماده خمیری و پودری (که در زمان مصرف با مقدار مشخص آب تبدیل به خمیر می‌شوند ) با نام عمومی و تجاری چسب کاشی نیز استفاده می‌گردد.

ملات آماده‌شده روی سطح صاف و هموارشده دیوار و پشت سنگ به کمک ماله مخصوص (کاردک آجدار مخصوص نصب کاشی) مالیده می‌شود و سپس سنگ نما روی آن اجرا می‌شود. هنگامی‌که سنگ در جای خود قرار داده می‌شود تکان‌های آرامی به آن می‌دهند. معمولاً با توجه به چسب مصرفی تا نیم ساعت امکان جابجایی و تغییرات می‌باشد.

 روش نصب سنگ با چسب کاشی روشی جدید تر از روش نصب سنگ با ملات و دوغاب ماسه سیمان است

 

  • ۹۹/۱۰/۱۴
  • aparan aparan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی